torsdag 26 augusti 2010

Bättring pågår!

Jag har faktiskt tänkt att bättra mig vad gäller uppdatering av min blogg, men däremot hade jag inte väntat mig att min dator skulle haverera! Men nu är det "rätt så" frisk iaf.. Men dem tyckte inte att jag skulle lägga ut mer pengar på den när den dör nästa gång..:P

Då blir det nog istället en rosa notebook :D

Nu är externtentan över och förhoppningsvis för alltid, har fortfarandee hoppet uppe!Och i förra veckan var jag hemma hos pappa. Träffade gamla vänner, släkt och hade det riktigt bra-det var välbehövligt :) Sen begav jag mig och Johanna till Karlstad, så det blev utgång, finns bildbevis här nedanför, och bilden gör sig inte riktigt rättvisa.. Jag ser ut som ett vandrande lik! Ska väl tillägga att Johanna har vart i Turkiet i två veckor ;)


Och Nicklas fångades också på en tjusig bild! :)
Denna är väl dock mindre smickrande.. Sådant äkta leende jag fyrar av!:P


Men nu får det räcka, däremot ska jag verkligen försöka att bättra mig nu:) Kommer hända väldigt mycket skoj i höst! Bla kommer pappa, leif&berit hit v 37! :D

Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar