lördag 28 augusti 2010

Pre-höstshopping :)

Nu var det äntligen helg och det är helt underbart trots att det är grått,ruggigt och blött ute:)Sitter just nu och tittar ute över en mycket mörk Vänern med en lite grå himmel..Men jag mår bra!:) Dagen startade med en god frukost bestående av fullkornsvåfflor, vaniljkesella och hallon/björnbärssylt, såå gott!

Sen bar det av till Mio där vi beställde tre nya kuddar till soffan, två kornblå och en silvrig, matchar våra nya blåa gardiner som kommer upp om några veckor..Kommer bli toppen det:) Sen in till stan för lite mer shopping! Och på bilden blev det visst lite saker till mig..:P

Nämligen ett par snygga gummistövlar från Diesel, ett par toksköna vanliga skor(riktigt mjuka och varma), ett par nya jeans (mina trillar ju av, så nu blev det strl 26- känns så otroligt nästan att jag kan ha det:D),en mysig grå finstickar tröja, två klockrena lila löpare som sedan kommer att ligga på bordet som dem fotades på, två blåa underlägg som agerar duk och nytt rouge från Smashbox!:) Mycket nöjd:)


Hittade en bild till i telefonen från när Johanna var här, mycket glada med varsin god Raz-drink med hallon!:) Hon är så fin så min vän.


Och fann även en bild på lilla Svea, Alidhas dotter, från när jag var och hälsade på dem för två veckor sedan. Så otroligt söt unge!



Här kommer en bild på min häst som jag inte besökt på år och dar. Har honom på foder som sagt hemma i Mönsterås. Men han har blivit så otroligt fin så det kändes riktigt bra...:) Sjukt att jag haft honom i strax 11 år...

Sen får jag väl ta en tönt-bild och lägga in, haha-tro mig jag skryter inte men däremot är det alltid kul att se andras bilder så ni kanske tycker detsamma:P


Avslutar med en sådär go bild från i mars, hade totalt glömt den..Haha, gillar ju hatten rätt rejält!
Nu har det spridit sig en mycket härlig doft i lägenheten-tog nämligen precis ut en hallon&blåbärspaj, smaskens!
Ikväll blir det nog lite thai-mat..:) år och dar sen sist!
Ha en fortsatt fin lördagkväll!


























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar