lördag 7 augusti 2010

Heeelg!:)



Nu är första arbetsveckan efter semestern avklarad, gick finfint och speciellt med tanke på att jag fick ta över chefsrollen i dagar då ordinarie chefen är på semester och teamledern gick och blev sjuk i måndags. Så då fick jag ta över ansvaret, lägga schemat, ha koll så att allt kommer in, sköta bevakningen av Norgesändningarna osv :)

Känns riktigt kul att bli anförtrodd det!:)

Och idag har det blivit träning med Miriam och Malin, axlar samt lite mage. Har inte tränat i veckan pga. att jag måste plugga till omtentan som är nästa lördag.. Så i morgon blir det ett benpass med tjejerna :)ha, vad dem ska få slita.. ;P

Sen var jag och Nicklas en sväng på stan, blev lite småplock. En duk, smink, ugnsform sen hämtade vi ut biljetterna till Luciapokalen, gööött! Sen hade ett trevligt paket kommit från Fitnessbutiken! Mina 1 års presenter från Nicklas. Slänger upp bilder på dem här:) :



Jag är så nöjd! så himla läcker topp och jackan satt som en smäck :) Fast får dem inte förrän den 19:e, eller ja helgen där med tanke på att jag är i Mönsterås den 19:e:)

Nu ska jag fixa lite, må gott!:)

1 kommentar:

  1. Hej Sara !

    Vad fint du gör i bloggen, härliga sommarbilder.
    Grejar som tusan i lgh ser jag med - älskar också inredning :)

    ska se om inte jag och stefan kan ta oss till karlstad tids nog, hade vart kul :)

    Kramar Tess

    SvaraRadera