måndag 30 augusti 2010

Lägenhetsuppdatering!

Nu var det måndag igen, inte det allra bästa men helt ok ändå:) + att solen skiner ute dock blåser det sådär varmt..Men jag är en lycklig tjej iaf!Har precis vart ute på en 30 min powerwalk med Atlas så nu sveper jag min proteindrink och sen iväg till gymmet för att pumpa axlar och svettas lite på löparbandet..:)

I helgen har det som sagt blivit shopping..Och ännu mer vart det igår!Fast då bara till
lägenheten, vi är otroligt nöjda med våra köp- gjorde så himla mycket:)Lite fattigare på pengar är man ju denna månaden eftersom jag hade semester i juli, så nu är det till att hushålla med pengarna, inga onödiga utgifter!
Här har vi en ja, inte uppdaterad hörna i lägnheten men den är så fin så den fick vara med iaf:)
Men här har vi nya lampor! En spretig sak i hörnet, supermysig om kvällarna och lampan i fönstret fick skärmen utbytt till en svart:)

Och i på andra sidan av sovrummet byttes den gamla lampan ut mot denna, så läcker minsann!:)Riktigt fynd!

Hallen fick sig också en ny lampa i form av denna samt ett blått underlägg som jag skrev om i förra inlägget :)

Sen det sista för denna gången är att en del av väggen fick lite mer marint tema i form av våg-tavlor, blev faktiskt en riktigt stor förändring.

Nu ska jag spana vidare innan jag burnar iväg i audion(Nicklas har inventering så han åker inte förrän efter lunch)

Överlev nu måndagen så hörs vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar