torsdag 2 september 2010

Inte en gång till...

Jäääkla tenta! Inte klarade man den den här gången heller, men nu var jag bara 4 ynka poäng ifrån! Det är nästan mer irriterande, då är det bättre att ha typ 10 poäng ifrån...Men jag vet varför också, hade jag lagt ner liiite mer på minoritet på bokslut så hade det gått. Gah!

Men det är bara att ladda om batterierna för nästan gång är det den 30 okt som gäller. Då är det väl också rätt färskt, förra gången gick det ett halvår mellan dem. Så nu ska jag börja i bra tid också för jag jag kunde det bra nu sist så då ska det gå...

Men men, nu är det iaf torsdag! Vilket innebär storhandling, haha jag vet men jag tycker det är skoj! För det är en signal på att helgen alldels strax är här :)

På lördag blir det en sväng på stan sen tjejfest hos Anna med räkor, vin, ost, kex och utgång. Ska bli riktigt skoj!:)Ska bara se om jag hittar en grå pennkjol, så sugen på en sådan ...

Sitter nu och smuttar på en kopp kaffe, sen dags för lite lätt lunch bestående av keso och kalkon sen blir det att cykla iväg till jobbet :)

Min mobil och dator verkar inte vilja samarbeta så jag får inte över bilderna, det blir i helgen istället:)

Ha en fortsatt fin dag i solen! (som dock inte värmer precis...)

4 kommentarer:

  1. Hej Pärlan !

    fint ni gör det i lyan !
    Håller på och försöker göra höstmysigt här med så gott det går :) älskar att handla inredning :)

    Hur går det med träningen ?
    Tänkte komma igång ordentligt nu och få lite inspiration kanske, hur kör du nu ?

    Kramar i massor från kalla vänersborg !
    /tess

    SvaraRadera
  2. Heeej!

    Tack så hemskt mycket, tycker det är så himla kul så det blir lätt att mycket av lönen går till inredning..:) Du får ju skaffa en blogg så jag får se hur ni har det! :)

    Träningen går jättebra, kommit tillbaka till formen som var innan semestern nu :P
    Jag kör 5-6 dagar i veckan (För det mesta) och då ca en timmes tung styrketräning för att direkt efter köra intervall joggning i minst 20 min:)

    Hur går boxningen?

    Stora kraamar!

    SvaraRadera
  3. jag har bilddagboken som jag försöker hålla uppdaterad med bilder och så :)

    Jag är likadan med inredningen :D
    man mår bra av att ha det fint runt omkring sig, går inte att komma ifrån det !

    Boxningen ska jag starta med nu så snart jag blivit frisk från en seg förkylning :(

    jädra träning du kört igång med, har du satt upp några speciella mål eller så?
    hur delar du in muskelgrupperna med dagarna och så?

    (förlåt om jag är frökn frågvis, men tycker det är intressant och kul :))

    lurar på att starta upp med pw varje morgon nu, och MYCKET cardio/kondition om jag ska lyckas överleva i ringen igen hihi

    Många Kramar

    SvaraRadera
  4. Jaha! Hur hittar jag dig där då?:)

    Absolut, och det är ju alltid kul att andra tycker man har det fint också :)

    Haha nja satt igång med vet jag inte, har mer eller mindre kört såhär sen i vintras fast nu är det lite hårdare och mer kardio dock:)Jag vet inte om jag har något specifikt mål mer än att jag vill komma i en grym form och få fram musklerna som döljer sig :P

    Jag kör t.ex. mån-ben,tis-rygg.ons-armar(el.vila)tors-bröst,fre-axlar.Sen brukar det bli vad jag känner för på helgen :)Och du får fråga hur mycket som helst-bara kul:D

    Jag kör en promenad med Atlas varje morgon, tempot varierar men försöker hålla det uppe men han ska ju hinna med också:P

    Ska du tävla nu också då antar jag?:)

    Kramaaaar!

    SvaraRadera