söndag 12 september 2010

Luuugn idol-söndag!

Idag har dagen varit mycket lugn, utan att jag har vart överfylld med energi för en gångs skull :) Så jag har faktiskt bara vart hemma och myst runt. Bullarna ligger på jäsningen och dem är redan rejäla, så lite till så blir dem ännu större :D
Men några bullar blir det icke för min del utan jag sitter just nu och äter lite av salladen som ni ser ovanför :) Myycket smaskigt och så chili-pesto och fun light så livet är bra fint :) Och jag har nyss dammsugit och dammat lägenheten samt putsat speglarna! :)
Lördagen var riktigt mysig och det blev en kvällsmiddag vid matbordet faktiskt!:P Lövbiff fylld med en bonjourost, pepparsås (nåågot väl stark) och klyftpotatis med sourcream&onion smak! Gottigt:) Så vi har riktig mysstämning hemma igår med tända ljus.. Så jag tog lite mysiga bilder :)




Pratade med världens bästa Lisa förut idag och som det ser ut kan det bli att hon kommer hit andra helgen i oktober! Jäklar vad kul det vore så nu håller vi tummarna för att det blir så:)
Nä nu ska jag njuta lite av salladen, sparar hälften tills ikväll, sen ska bullarna penslas och bli solbrända. Sen blir det den obligatoriska söndagspromenaden med älsklingarna!
Må gott!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar