tisdag 14 september 2010

Energitömda ben!

Här har vi en bild från vår gottigt mysiga middag i lördagskväll. Det måste vara något av höjpunkterna med höst/vinter. Att det blir mörkt tidigare så man kan tända upp lite mysiga ljus och bara njuta...:)

Oj, det blev ett riktigt bra benpass idag. Startade med knäböj i smithen, riktigt strikta, sen vart det raka marklyft, liggande benpress,lite lårcurl och benspark. Sen blev det 15 min snabb joggning som avslut. Hade verkligen ingen energi att springa kändes det som- men skam den som ger sig!:)
Däremot vart jag inte lika lycklig när jag såg vädret när jag skulle till jobbet.. Stentuff motvind och regn hela vägen. Stod nästan stilla på cykeln! Uscha!

Men nu är jag hemma och smaskat i mig två ägg och funlight :) Så nu blir det att mysa ner sig i soffan med hjärtat och inte helt otippat titta på nyheterna.. men men även jag ska väl bli vuxen någon gång! :P

Om 4 dagar är pappa här! Jihoooooooo!



Skulle bara säga att jag vill HA dessa byxor!Så ruskigt snygga från better bodies :)

Nä nu blir det soffan!

2 kommentarer:

  1. Hur stor elelr liten är du?
    Jag har ett par helt oanvända i stl xs som är för tighta över rumpan på mig..

    SvaraRadera
  2. Svårt med storlek, alla byxor sitter lite olika.. Jag väger 61 kg nu men vet inte om dem kanske är lite för tighta för mig över rumpan också då ..

    SvaraRadera