torsdag 9 september 2010

Grymt!

Då var det torsdag och i morgon vid den här tiden är det helg! Känns som att veckorna bara flyger förbi. T.ex. kändes det som nyss det var 5 veckor kvar tills pappa mfl skulle komma hit men nästa helg är dem här!:) Såå skoj det ska bli.

Och med rubriken menar jag att mitt ryggpass idag var riktigt bra.Körde väldigt tungt och tufft. Det fick bli chins 4*10,breda latsdrag 40 kg 3*10,rodd 30 kg 3*10,mark lite lätt på 50 kg och 3*15 istället,ryggresningar 3*15 med 5 kg platta. Så nu känns det faktiskt att värken är på ingång-men det är gött!:) Avslutade med 20 tunga intervalls minuter på löparbandet. Puuh,inga större problem att jogga i ett jämnt tempo i en timme men nu-detta sög rejält i kroppen!
Så jag tror och hoppas att invägningen går bra på lördag..:)Nu är jag bara 0,5 kg ifrån det jag vägde innan semestern och all slappningen. Nu jäklar!

Bilderna är lite suddiga men alltid bilder iaf:) Här är vår nya spegel som pryder hallen och jag är så himla nöjd!otroligt fin och hallen känns mycket större:) Sen ser man vår fina lykta som fått ett lyft genom pallen:)


Sovrummet har också fått tillökning i form av den fina tavlan från IKEA. Lite dålig bild så det gör sig inte riktigt rättvisa men läckert är det!:)


Haha, ja sen kommer lite mindre fina bilder från i lördags.. Riktigt trött och orkade inte riktigt posera mitt bästa så det får duga..:)

Men det finns väl alltid en och annan muskel där under-vore ju för trist annars pga allt slit:)
Nu ska jag ta mig ett glas fun light rasberry och gosa ner mig i soffan hos Nicklas!
Sov sött!

2 kommentarer:

  1. Jäklar vad du kör på !
    Det ser ut att löna sig bra :) ;)

    Om vi kmr och hälsar på så får vi köra ett pass ihop tycker jag !! :) (?)

    bilddagboken.se
    telsa heter jag, men man måste vara vän med mig för att se fotona, men det är ganska lätt att registrera sig där :)

    usch, den jäkla förkylningen vi åkte på är såååå seeeg :(
    svårt att köra cardion nu när flåset är som på tant ulla 98 år, hihi.

    Blir det inte tävling i ringen så har jag fått en del erbjudanden om uppvisningsmatcher på olika större tävlingar runt om i Sverige, så jag hoppas komma i form till det iaf :)

    Karlstad är ju en riktigt "fight-stad" när det kommer till kampsporter :)

    Massa kramar !!!
    Tess

    SvaraRadera
  2. Haha ja jag tycker inte om att göra något halvdant- man ska ju vara helt slut efter varje pass!8nästan iaf:P)

    Det är ingen fråga om ni kommer och hälsar på utan när ni kommer och hälsar på:) Och då tycker jag absolut att vi ska ta ett pass ihop!!:)

    haha ah man får vara försiktig med träningen när de där jäkla bacillerna har satt sig, uscha...

    Men vad kul, då är det ju lite lättare att motivera sig när man har mål-vore kul att se någon match:)

    Nu ska jag ta och spana in din bilddagbok!:)

    kramaaaaaaar!

    SvaraRadera