onsdag 27 januari 2010

Inte alltid som man tror...



Nä, det blev ju inte riktigt som jag hade tänkt mig. Jag får nog inse att jag inte är en sådan typ utav försäljare. Jag är snarare en teoretiker, sitter hellre på ett kontor och gör min del än försöker hjälpa människor genom att sälja. Men en erfarenhet rikare som sagt!Men ärligt talat så har jag aldrig fryst så mycket i hela mitt liv som jag gjorde igår, och ja jag var faktiskt rejält påklädd. Har knappt sovit något alls inatt för jag har frusit så och gör det fortfarande. Nä, fy tusan det var ingen mysig upplevelse!


Vissa har det bra på soffan i alla fall :)





Men jag har redan ringt upp StudentConsulting och hört hur det går med Dhl, samt sökt två andra jobb. Och nu åkte visst kaffet på för snart är det dags att träna! Står ben på schemat idag för både mig och Nicklas. Huua, blir tungt känner jag, har inte så mycket energi- men det ska nog gå kalas det. Så blir det trappmaskin, den gillar jag.



Nej men nu blir det till att göra lite nytta!
Kommer nog ett recpet på något gott i morgon:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar