fredag 22 januari 2010

Premiär!

Oj, jag trodde aldrig att jag skulle starta en blogg. Men jag har kommit på mig själv med att sitta och läsa diverse mat/bak -och träningsbloggar, då kom min kära sambo upp med idéen, "att varför startar inte du en egen blogg?" Hm, ja varför inte?Det är ju värt ett försök i alla fall :)

Det kommer säkerligen dyka upp allt möjligt innehåll här men uteslutande lär jag skriva om min träning och mat! Det är ungefär det jag gör... Tränar och äter, haha :) Sen bör jag nämna att jag älskar inredning så ni får stå ut med att jag slänger upp lite på lägenheten!:) (Här till vänster har ni vår vovve Atlas)

Men då måste jag passa på att säga att jag börjar ett nytt jobb på måndag, på The Draft här i stan. Och tydligen ska jag jobba som konsult åt Eon, försäljare. Får se vad det handlar om på måndag så får jag återkomma.


Just nu drömmer jag mest om mat, för i morgon är det lördag och det innebär... ÄTARDAG! Jag har för länge sedan planerat vad jag ska äta: Frukosten kommer bestå av varma baguetter med smår, marmelad och ost och även Special K´s Strawberry&Dark chocolate, namnam! Och lunch blir pannkakor och för att avrunda kvällen blir det pizza och godis! Är snart två månader sen jag åt pizza så gott ska det bli.

Sen har jag visst utlovat att baka kanelbullar, hittade ett riktigt smaskigt recept så jag kommer nog lägga upp det+bilder i morgon:)

För att introducera er så slänger jag upp en och annan bild på lägenheten, vilken jag stormtrivs i:)

Här har vi matplatsen i lägenheten, det har skett en hel del om-inredning sen jag flyttade in ska jag nog medge ;)

Här har vi en något suddig bild på köket men ja, håll till godo :)




Nu är det dags att ta en frukt och vara lite social:) Och välkomna!

1 kommentar:

  1. Så roligt att du har börjat blogga! =) Tror det kommer komma mkt roligheter här, du som är så duktig på att laga massa godsaker speciellt! ;)
    Pussar och kramar Louize

    SvaraRadera