fredag 29 januari 2010

Mycket bra jobb!

Bjuder på en sommarbild..-13 ute nu, hit med sommaren nuu!

Ibland går det undan. Sa upp mig från The Draft i onsdags och idag blev erbjuden att börja jobba åt StudentConsulting, som konsult åt DHL. Så med andra ord började jag redan idag vid 16-21. Och det var mycket bra!

Går i korta drag ut på att man får ett eget konto sedan blir man tilldelad vissa DC kontor varje gång. Sedan går man in under rätt länk, t.ex. DC Norrköping. Och där finns det en inkorg med alla fakturor som inte blivit korrekta. Därmed har man två skärmar och du ska söka vad det är som inte stämmer, göra dem korrekta. Tiden gick väldigt snabbt idag, mycket gott tecken:)


Nu är jag inbokad att jobba måndagar-fredagar. Och att det är bra betalt för det jobbet känns mycket bra. Äntligen kan jag hjälpa till lite mer här hemma!:)


Och ni vet vad det är för dag i morgon va? ÄTARDAG! :D


Var nyss på maxi och inhandlade sakerna till knäckpajen och givetvis.. Massa lösgodis! Och vad jag längtar.. Blir varma baguetter med smör, marmelad och ost och crunchy müsli till frukost!


Sedan bär det av till nöjesfabriken för strongmen tävling, blir nog skoj. Och antingen buffé eller pizza, mycket jummy!


Och förhoppningsvis har jag nått delmålet jag har satt upp tills i morgon. Måste ha gått ner 0,4 kg sen i lördags. Och det kan jag nog säga att jag har gjort!:)


Magrutorna börjar visa sig. ;)


Nu ska jag fasen snart sova, trött och glad!

2 kommentarer:

  1. Åh så skönt att jobbet verkar bra! =) Hoppas ni har det skoj idag, och att du får massa gott att äta! ;) Puss & Kram Louize!

    SvaraRadera
  2. Haha det blev lite föör mycket att äta! Jag bryr mig mest om godiset och inte maten ..:P
    Puss&kram!

    SvaraRadera