måndag 1 februari 2010

Ny vecka&nya tag!

Hej!

Ja, nu vart det måndag igen och det känns helt okay. Känns som att jag börjar få lite ordning på allt nu och det är mycket tack vare Nicklas- tack för att du är det finaste som finns!:)

Nu har jag plockat och fixat lite o lägenheten, packat väskan inför gymmet och jobbet. Blir att ta bussen direkt från gymmet ut till jobbet, mycket smidigt. Och idag står det bröst och tricpes på schemat, och givetvis ett avslut på trappmaskinen eller crosstrainern.



Ja, som ni ser är det en hel del isolering att bli av med men det är på god väg iaf :)

Det syns en rejäl skillnad nu på mina träningsbilder, sen första vi tog jämfört med dem vi tog i lördags- riktigt skoj! Och vad lätt det är att göra något åt sin situationen om man bara är villig att lägga in tid och ork :) Nu har jag gått ner 10,8 kg sen sista helgen i oktober och en jädra massa centimeter! :) Sen att all tid jag har lagt ner på gymmet börjar visa sig i form av fina konturer av muskler, ja det klagar inte jag på!

Och i veckan får jag en belöning i form av en ny sport top från Better Bodies! :) Och på onsdag kommer Rebecka och Sanna förbi på kaffe, mysigt.

Men nu ska jag ta och äta mitt andra mål mat för dagen, nu blir det mer skärpning vad gäller maten- har slarvat genom att helt enkelt äta för lite, det fungerar inte särskilt bra när man vill lyckas på gymmet, haha.

För tillfället ser mina pass ut som så:
Dag 1 Bröst+triceps
Dag 2 Rygg+biceps
Dag 3 Ben+mage
Dag 4 Axlar
Dag 5 Vader+mage
Dag 6 Tränar det jag känner att jag behöver lite extra utav.
Dag 7 Vilodag. Varierar lite vart jag lägger in vilodagen, men det blir i alla fall en/vecka.




Sen ska det blir skärpning av maten, så numera blir det:
Frukost - Proteindrink
Lunch - Ägg
Efter träning -Proteindrink
Middag - Kyckling/fisk
Mellanmål - Proteindrink.
Och massa frukt! :)

Nu fick Atlas för sig att ligga i knät, vilket försvårar skrivningen så må väl så uppdaterar jag!

1 kommentar:

  1. hej vännen!!!!
    Heeeelt sjukt att se hur du ser ut nu.. Vart är min Sara?? ;) Du är jättefin och riktigt bra jobbat. En förebild :D
    kram!

    SvaraRadera