lördag 20 februari 2010

Invägningen ... :D

Jaa! Idag gick invägningen mycket bra, -1 kg sen i lördags. Känns mycket bra men så har jag också vart väldigt ordentlig :) Därför bjuder jag på en posébild!


Kunde sträckt lite mer på halsen, men det börjar ta sig i alla fall. Så himla kul att se framstegen och nej ni behöver inte oroa er- jag gör det inte för att bara gå ner i vikt och bli snygg och smal. Nej det är för träningens skull- jag vill få fram musklerna som gömmer sig bakom all isolering- fräckt att se hur det kommer se ut om några månader.. :)

Och min nya telefon- oj vad den är fin! Jag är otroligt nöjd, men det är så himla många funktioner så det är svårt att hålla reda på alla.

Men däremot är jag inte lika nöjd med vädret.. Det är som rena rama Sibirien ute. Sjukligt många minusgrader OCH full snöstorm. Känns något oroväckande när dem utfärdat klass två varning ..

Change of plans- vecka 9 blir det jobbfest som hemresan till Kalmar sker vecka 12 istället- det ska bli riktigt härligt att hälsa på igen!

Nu blir det snart plätter(ja det heter så!) och kväll blir det lyxmat med fläskfilé, bearneisesås och klyftpotatis. Och en spejsad kladdkaka med digestive, toblerone och vit choklad...:D

Nu blir det lite godis!

Hejsan!

2 kommentarer:

  1. Riktigt nice du, nu börjar det allt likna något och poserna börjar du få häng på med nu eller, får allt ta lite fler bilder tycker jag i ännu fler poser så man kan se utvecklingen ännu tydligare!

    Hör av mig i dagarna och snackar lite skit, hoppas du fått brevet dessutom som jag sände med dina tentor!

    Kramis!

    SvaraRadera
  2. Hej sara hoppas allt är bra med dig?
    gud vad smal du har blivit kvinna... hur lyckas du? hjälp mig på travet-- älskar ju mycket mat och är inte glad i fisk... kram skicka gärna lite tips... mvh Tessan tessan_bg@hotmail.com

    SvaraRadera