torsdag 11 februari 2010

Rumpnyp!

Rätt förstörd efter gymmet som synes... :P

Nu sitter jag och pustar ut efter gymmet och ska strax hoppa in i duschen, dags att göra sig sevärd inför jobbet! Och jag är så glad för det är redan torsdag och i morgon är det helg+att träningen gick grymt bra! :D

Körde ett riktigt hårt benpass, dem är alltid lika tunga men idag gick det väldigt bra och det var kul. Knäböjen blev väldigt djupa och noggranna idag, det är nog tack vare att jag bytte ut det förra veckan mot frontsquat- däremed blir det varannan gång med dem övningarna :)

Men oj vad det nöp bra i rumpan på dem sista repsen och för att inte tala om sista övningen som var benpress. Lååånga, tunga pressar med benen i 90 grader och så att jag nuddade knäna med hakan varje gång nästan, haha! Och jag hade inte plågat mig själv nog utan det blev 20 minuters intervall träning på trappmaskinen- den gör underverk för rumpan... ;)

Nu vill jag ha vår och att pengarna börjar rulla in så jag äntligen får en chans att hjälpa till här hemma, inte känna mig som en parasit. Och kunna handla in lite nya fina vårkläder som faktiskt passar och inte sitter som stora sopsäckar som allt annat gör som finns i min garderob nu, haha.
Men jag klagar inte, tvärtom, mitt leverne har hitills resulterat i en minskning på ca 12 kg sen sista veckan i oktober :)





Men kakan som jag gjort till Nicklas i förmiddags ser allt bra god ut, stackaren är sjuk så han får en överraskning när han kommer hem från jobbet idag :)


Nej nu måste jag duscha!

Ha en fin torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar