torsdag 4 februari 2010

Paket :D

Jaa! Igår kom mitt paket från Gymgrossisten så var iväg och hämtade det nyss. Innehöll Whey 100 Jordgubb, Loose it och en sport top från Better bodies. Och jag är såå nöjd!

Toppen är helt fantastiskt snygg och sitter så otroligt bra och proteinet överraskade mig, jordgubb smakar ungefär som skumtomtar! Mycket bra så den gled ner så lätt istället för vaniljen och chokladen som man får kvälvningar av, brr. Nej så dagen har börjat så bra! Det kommer en bild på mig och toppen senare:)

Har precis avslutat en frukost bestående av proteindrink och två ägg. Blev ett tillägg vad gäller äggen för vid 11 har jag planer på att bege mig till gymmet. Är för en gångs skull laddad för ett benpass. Sen har jag tänkt slänga in ett magpass också och lite avslut med trappmaskinen. Då är jag lagom hemma för att hinna duscha, göra mig sevärd, äta och gå ut med Atlas sen iväg till bussen. Trivs himlans bra på jobbet!:)

I mars blir det en sväng hemåt över en helg, ska bli skoj och så blir det till att fira min födelsedag samtidigt. Trevligt!

Nu ska jag borsta tänderna och packa gymväskan.

Ha en trevlig torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar