tisdag 9 februari 2010

Vårkänslor!


Nu var det tisdag och det känns som att dagarna bara rullar förbi i snabb fart. Fåglarna har minsann börjat kvittra ute och då är det snart vår, tycker jag!:)
Och jobbet går alldeles förträffligt bra. Fick börja med "allt" idag istället för att bara kontrollera vad som är fel i DC mailen. Det är otroligt mycket att få in i huvudet men jag tycker att jag satte det bra. Och jag fick ju beröm efter jobbet, det bådar ju gott. :)

Träningen gick också riktigt bra idag. Rygg och biceps.
Upplägget blev som såhär idag:
- Marklyft, uppvärmning på 60 kg, sedan ökning med 10 kg och det blev 6 reps på varje nivå. För att avsluta med 2*5 på 100 kg.
- Latsdrag med stång, 3*10, 40 kg.
- Rodd, 3*10, 25 kg.
- Hantelcurl, 3*10, 10 kg.
- Bicepscurl, z-stång, 3*8, 20 kg.
- Koncentrationscurl mot insida lår, 3*8, 6 kg.
Och det blev ett avslut på trappmaskinen, intervallträning i exakt 22 minuter. Jääklar vad jag var trött sen! Men så skönt, haha!:)

Nu ska jag ta och borsta tänderna och så blir det soffmys med Nicklas :)

Fortsatt trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar