torsdag 18 februari 2010

Kråkhals!


Jag hade bra mycket hellre vart tillbaka i Thailand nu där det inte krävs sju lager kläder...


Jag är sjuk, fy tusan. Det har inte jag tid med, förstör ju bara träningen :( Och halsen verkar inte bli bättre utan sämre allteftersom dagen går.. Men ja, det ska visst vara bra att vila ibland också:)
Men det har trots det blivit tvätt och dammsugning redan! Och jag har hämtat min nya telefon! Väldans fin, svart och mörkröd Walkman. Det finns minsann fördelar med att förlänga abonnemang :)

Nu är det bara två dagar kvar av jobbveckan, sedan är det heeelg! Så gott att tiden går fort. Men däremot verkar inte våren förstå att han ska skynda sig också, nej nej däremot toksnöar det istället.. Suck på vinter. Tänk att sitta och smutta i 35 graders värme på en sådan som är på bilden nu istället.. :)

Sedan händer allt på en gång såklart, vi hade planer på att åka hem till Kalmar vecka 9, helgen och ja då är det jobbfest på lördagen också .. Vill ju göra båda- måste ta och klura på den!

I morgon har Nicklas och jag jubileum så det ska firas på lördag med hederlig fläskfilé, klyftpotatis och bearneisesås! :D Och givetvis har jag planer på en riktigt smaskig chokladkaka som ska göras i morgon ;)

Nä jag ska ta och koka upp ett par ägg nu sen blir det en promenad igen :) Vila från gymmet som sagt!

Fortsatt trevlig dag på er! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar