lördag 13 februari 2010

Hjärtedag!

Vi beslutade oss för att ha vår alla hjärtans dag, idag. Mest för att det är mysigare med lördagar än söndagar. Så ikväll har vi bokat bort på Tempel vid kl 19,00 för att äta middag och sedan blir det bio vid 21,30- wolfmen! Inte riktigt den klassiska kärleksfilmen precis, men jag tror den är spännande! :D
Här bredvid är ett fint Lindt hjärta som jag fick i morse av Nicklas- så otroligt fint och för att inte tala om hur god chokladen är! Och hjärteasken kommer minsann att kunna användas till kakor sen! :)




Tog en bild på allt det fina jag fick av Nicklas i alla hjärtans dag present. Visserligen kommer inte rosorna till sin rätt men oj vad fint allt var. Och ett riktigt underbart hjärta i grå sten med söt choklad med en fin text samt ett kort. Jag är lycklig!:)




Efter att vi avnjutit frukost bestående av varma baguetter och müsli så blev det en promenad runt Orrholmen- det är helt underbart väder idag. Solen skiner och snön riktigt gnistrar. Atlas fick ta med sig sin boll så han är helt slut, både han och Nicklas ligger och snarkar och är helt utslagna på soffan ;)




Jag måste även säga att jag är förälskad! Vet inte när jag åt så otroligt god choklad som denna nya Werther's Original. Den är helt magisk och smälter i munnen- namnaaam! :D Ni måste pröva! Finns i tre smaker så jag ska ta och smaka Mjölkchoklad också, mörk choklad är inte så mycket för mig.


Och invägningen gick helt okay idag -0,3 kg på en vecka. Jag tycker det är i fjuttigaste laget men tydligen så är det helt normalt med tanke på hur mycket jag har tappat och det släpper inte lika snabbt nu, så jag är nöjd :)

Nu ska jag ta och se om jag hittar någon fin vårjacka!

Ha en underbar lördag och en mysig alla hjärtans dag (när ni nu firar)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar