söndag 28 februari 2010

Jag har världens finaste sambo :)



Min rubrik talar nog för sig själv .. :)

Ny mysoutfit bestående av en genomgosig hoodtröja och svarta härliga mjukisar i underbart mjukt tyg :)

Den här helgen är över men den har varit jättehärlig!:) Lördagen var riktigt mysig trots att vädret bestod av snöregn och massa slask. God frukost, hemmagjord lunchpizza och sedan begav vi oss in till stan :) Planen var att köpa en födelsedagspresent till mig, från Nicklas. Men det blev inte en utan två, men jag avslöjar inte vad för dem ligger inslagna så fint och ska öppnas när jag fyller år den 17:e :)

Sen fyllde jag på mitt skönhetsskåp! Nytt rouge, nytt shampoo&balsam från phc, för blondiner som luktar helt himmelskt och var galet bra :) sedan blev det ett stop på the Body Shop och ett litet kokosnöt kit med duschcreme, bodyscrub, duschboll och body butter. Sedan slängde jag även med ett läppglans/balsam med söt persikofärg som doftar vattenmelon! :)

Och idag var vi snabbt iväg till Bergvik och köpte en present från pappa till mig- avslöjar inte vad än. Men sååå snygg!

Invägningen/mätning igår var rätt galen. Hade gått ner 0,8 kg men den stora chocken var när jag mätte runt rumpan.. -7 centimer sen i lördags!! Och nej jag mätte inte fel, utan dubbelkollade till och med- alltså börjar det äntligen släppa där :D

Men nu är det dags för nya tag med veckan som kommer i morgon- nu väntar 5 stenhårt strikta dagar och sedan är det helg igen och jobbfest!:) Kanske hinner jag och hjärtat med en fika på Café royal igen? :)

Höööörs!

1 kommentar:

  1. Klart vi ska hinna med ett besök till Café Royal igen, mumsigt värre var det och med dig som sällskap kan det inte bli så mycket bättre:)

    SvaraRadera