onsdag 3 februari 2010

Snöoväder!


Nu är vi halvvägs till helgen!

Veckorna går fort nu men jag blir så besviken när jag tittar ut och det toksnöar och blåser.. Och jag ska gå till busshållplatsen och det är synd att säga att den ligger precis utanför dörren! Brr! Men det är i alla fal ljusare ett bra tag till nu om dagarna :)

Och vilken dag som helst kommer mitt paket från Gymgrossisten! Ny topp och proteinpulver. Och jag sköter maten mycket bra, äter mer regelbundet och har inte fuskat alls nu på flera dagar! Inte ens några flingor eller müsli Nicklas!;) Så på lördag bör det nog visa sig hur duktig jag har varit :)

Träningsvärken har placerat sig jämt över hela kroppen, inte så härligt men det är väl ett bevis på att jag gör något rätt!

Och Nicklas åkte för några timmar sedan och kommer hem i morgonkväll, känns väldigt avlägset just nu, saknar dig redan! <3

Och till helgen blir det minsann Snickerskakor och chokladbollar! Kanske.. lite godis också:D

Nu ska jag ta och fixa lite hemma, ha det fint och kommentera för guds skull så jag vet att någon läser det jag skriver! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar