torsdag 28 januari 2010

Irriterande gymmänniskor!

Det är inte mycket som irriterar mig förutom show-offs på gymmet som ska kommentera bara för att. Personen i fråga idag hann se ca 2 repetitioner av när jag körde baksida axlar, hade då kört nästan kört färdigt mina 3x10. Då frågar han "Vad är det egentligen du försöker träna?" Jag säger som det är, baksida axlar MEN jag slarvade på dem sista, i vanliga fall sitter jag ner bla bla bla. Och då kommer en lååång utläggning på hur man verkligen ska göra. Men no shit! Jag vet hur man kör, annars hade inte mina axlar sett ut som dem gör utan jag hade vart fullkomligt framåtroterad med noll muskler på baksidan.

Sa som det var att jag förstår att du menar väl men det är inget jag uppskattar. Behöver jag hjälp, ja då ber jag om det. Så därav vart hela passet förstört. Hmpf, människor bör sköta sitt eget när dem inte vet något om förutsättningarna.

Nu vill jag verkligen ha lördag ... Jag är hungrig! Och jag tänker bara pappas knäckiga äppelpaj på lördag, namnam! Vad det blir för mat återstår att se... Dock är jag rysligt sugen på raggmunkar med bacon faktiskt :P
Men det blir också Strongmen tävling här i Karlstad, på Nöjesfabriken. Sen blir det antagligen mat och dricka på kvällen. Trevligt!:)

Och ja, externredovisningstentan gick åt skogen för mer eller mindre 99% av dem som skrev den. Känns ju skoj att sätta sig med det igen...

Men nu ska jag snart ta och sova, träningsvärken i benen dödar mig långsamt just nu.

Nattnatt!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar