måndag 25 januari 2010

Första dagen avklarad!

Jag...Är...Trött!

Kan bero på bristen av sömn inatt och upp tidigt för att ta morgonpromenaden med Atlas, en timme puh, sen att det var min första jobbdag! Som var alldeles fullproppad med information så jag känner mig helt snurrig. Mest var det om E.on som företag och vad det innebär, samt vad The Draft jobbar med och lite om organisationen. Men i morgon blir det säljarutbildning, då vet jag mer hur det kommer att gå till. Hoppas att det kommer att gå bra. Det känns i alla fall väldigt bra att veta att det är fler än jag som känner mig nervös över hur det kommer att gå. Och att det blir vad man gör det till, att man kan egentligen jobba hur mycket man vill- vill man så kan man. Och givetvis vill jag tjäna mycket pengar så jag kan unna mig det jag vill, dra iväg på en resa utan att behöva spara i flera år. :)

Sedan kaan träningen ha inverkat på mig. Blev ett rejält rygg -och bicepspass idag. Riktigt gött! Gjorde tre reps på 100 kg i mark idag också. Musklerna börjar minsann att visa sig nu, så himla roligt att se hur "enkelt" det är att göra en förändring med sin kropp om man bara har lite jävlar anamma! Kvällen har nu avslutats med rester från taco kycklingen igår, utan bröd och med kesellasås. Och massa grönsaker!:) Nu sitter jag i min filt och tittar på Family Guy och pratade nyss med Nicklas- den stackaren har har ca 1,5 timme kvar till Halmstad. Så inatt får jag sova själv :(

Nu ska jag läsa lite i nya Body tidningen som kom idag!:)

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar